torsdag 16 juni 2011

The reason I love you is you being you.

Alltså shit, vi får sommarlov imon, h-ä-r-l-i-g-t värre! Typ alla skriver på sina bloggar nu om detta att vi går ut grundskolan och lämnar klassen som man varit med hur länge som helst. Då började jag tänka att alltså med flera av personerna i min klass har jag varit med ända sen dagis, helt sjukt, det är ju hur länge som helst. För något år sedan så var jag typ bundis med vissa, och vänner med de flesta, men nu de senaste åren så har det slutat. De enda jag hänger med är typ S&S. Men kommer ändå sakna hela klassen, känns så sjukt att man lämnar den efter så många år.

Men iaf. Idag har jag varit till Cape East på avslutningslunch med alla 9:or på gränsskolan. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Det är dåligt väder; mulet, blåsigt oså regnar det då och då. Men mamma sa att det tydligen var varmt ute ändå. Får väl hitta på något. Bjuder på några bilder nu från idag + en bild från tisdag när vi var i Luleå:))

HEJDÅ.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar