söndag 19 juni 2011

Have you ever tried smile and hide your pain, even though you're really not okay? I have.

Heeej!<3 Jag heter Tilde!!!! Jag är josses kusin vitamin :)) Vi är i luleå:))) Vilmar öppnar och stänger dörren hela tiden:) Vi ska på Rix fm festival, det blir kuul:))) Hejdå, nu ska Josse skriva!!

Hehehe, jaa det var Tilde det;)) Igår så for jag, mamma och Tilde till Luleå med pappa. Han skulle vidare och döma och vi stannade hos min morbror & co. Jag och Tilde har stannat här medan mamma åkte hem med pappa igen:)) Det är så mysigt med Vilmar och Leo<3<3 Igår kollade jag och Tilde på en film; Burlesque, med bl.a. Christina Aguilera, Cher och snyggingen Cam Gigandet (se bild nedan!). Det var en massa kända ansikten i den filmen.

Idag vaknade vi som vanligt av att Vilmar kom in till vårat rum. Haha, varje gång jag sover över här så vaknar jag av att Vilmar kommer;)<3 Jag har busat med honom en massa imorse, han är typ världens sötaste!! Hörs senare, HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar