lördag 25 juni 2011

One day when the sky is falling down, I will be the one standing next to you.

Tjabba! Idag har jag vaknat först vid 12 tiden, av att Tilde nästan hoppade på mig!;) Denna dag har bara varit en ganska chill dag, skönt. Har legat i solen och läst min bok, hoppat lite studsmatta och badat tunna. Det var ju egt tänkt att Tilde skulle sova över här till imorgon. Men när vi hade badat klart så ringde hennes mamma och sa att hon var på väg för att hämta henne... Så poff, så var Tilde borta:( Vem vet när man träffar henne nästa gång!

Efter det for jag ut på en liten cykeltur. Och för ett litet tag sedan så var vi nere vid stranden och grillade hamburgare med grannarna, mysigt och gött! Nu ska jag kolla på någon serie oså ska ni få 4 bilder från idag.

Ciao<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar