onsdag 15 juni 2011

59 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
21 år

2. Vem var den sista du träffade?
mamma och pappa

3. Hur lång är du?
Vet faktiskt inte, en evighet sen jag mätte mig!

4. Vilken film såg du senast?
Freeway - kass film!

5. Vem ringde du senast?
Tilde

6. Hur löd ditt senaste sms?
"Vi åker bil på lördag"
7. Vad är helgens planer?
LULEÅ!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad man vill få sagt och hur mkt och hur viktigt!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Sambos

10. När såg du din mamma senast?
för några minuter sedan

11. Vilken är din ögonfärg?
Brun

12. När vaknade du idag?
typ vid 7

13. Har du nån gång hittat en katt?
flera gånger, ibland under täcket, ibland i bastun;)

14. Vilken är din favoritplats?
Någonstans varmt och härligt

15. Vilken plats föredrar du minst?
Någonstans kallt och äckligt

16. Var befinner du dig om tio år?
Jaaru, det får vi se

17. Vad skrämde dig som barn?
En hund

18. Vem fick dig att skratta senast?
ööö, kommer inte ihåg, nån av dem jag umgicks med senast

19. Är du för ung att äga vinyl skivor?
Ja

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder?
Med; t-shirt & trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Har du någon gång spytt på någon?
Tror inte det

25. Föredrar du skor, strumpor eller skor?
öö, konstig fråga men jag vet inte

26. Är du social?
ibland ja, ibland inte

27. Din favorit glass?
oo, beror på mitt humör, allt typ!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa och shoppa!!

29. Tycker du om kina mat?
mums

30. Tycker du om kaffe?
bläk

31. Vad dricker du till frukost?
juice elr oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
hur ska jag veta det när jag sover

33. Kan du spela poker?
OM jag kan

34. Tycker du om att mysa?
jao

35. Är du en beroendemänniska?
hmm

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jepp

37. Vill du ha barn?
I framtiden ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Jao några

39. Har du någonsin åkt ambulans?
tror inte det, haha.
40. Föredrar du havet eller pool?
både och

41. Vad spenderar du helst dina pengar på?
Allt

42. Äger du dyra smycken?
vissa

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nope

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
pöpcörn

45. Vem är den roligaste människan du känner?
jaadu, vet inte.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Jag vet faktiskt inte, haha.

47. Vad har du för ringsignal?
stuttering

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Jepp

49. Flirtar du mycket?
nope

50. Var togs din profilbild?
hemma

51. Kan du byta olja på bilen?
ööö

52. Har du fått fortkörningsböter?
nope

53. Vilken var den senaste boken du läst?
Vampire diaries - the awakening + the struggle

54. Läser du dagstidningar?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
inte veckotidning, men veckorevyn.

56. Dansar du i bilen?
Beror på vad dansar betyder

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
det var ett tag sedan jag skrev på ett papper typ

59. När var du i kyrkan senast?
hehe, typ förra året när jag tog konfa..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar