fredag 17 juni 2011

För vi har tagit grundenten!

SOMMARLOV! Fy fan vad härligt med sommarlov alltså!! Och tänk, jag har tagit grundenten, kommer aldrig mer gå på Gränsskolan, och kommer börja i en ny stad, förhoppningsvis, gal1.. Nåja.

Hade den årliga traditionen med att gå till kyrkan på morgonen och lyssna på allt dära innan man äntligen får gå ut. Efteråt for jag med alla (nästan) andra tjejer i klassen till Leilani och åt. Efter det for jag och Sophie hem till mig och hängde lite. Oså for vi sedan med Ville till lekparken och sparkade boll.

Vid typ 4-5 tiden kom släkten hit och fikade. Jag, Ville och mina kusiner Tilde, Cecilia och Evelina lekte lite dunk och kurragömma, hehe, man känner sig som ett barn igen;)) Senare när dem hade farit så kom Sophie hit igen och då sparkade vi och ville och Tilde (som sover över) lite mer boll. Nyss kollade jag, Soppi och Tilde på film; Charlie st Cloud. Nu: bildbomb från dagen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar