tisdag 13 september 2011

Woa-ao-ao känner ni ruset? Woa-ao-ao-ao det är fest i hela huset!

Tjenare! Här har det varit fest. Som sagt så kom släkten (mommo&moffa, morbror - Janne, inte Markus, fammo, farbror m. fru/sambo, kusin x 3) hit och firade Ville. Vi har härjat, vilket vi alltid gör när kusinerna är här, haha, fikat och härjat lite mer. Haha jag och Tilde har även failat lite, orkar inte skriva upp det nu så här får ni istället en printscreen när jag skrev till Sophie:


Haha, inte lite fail va?! Oså lämnade Ville oss där!! Först så skrattade han bara ett tag åt oss och sen släckte han lampan typ och gick iväg, utan att hjälpa oss upp!!!;)
     Jag har även pluggat till engelska provet till imon. Det är en massa glosor, men dom ser ut att vara bra:

Nå det var allt för idag. Nu ska jag läsa lite bloggar osånt och sen ska jag sova. Godnatt!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar