fredag 23 september 2011

Only three type of people tell the truth: kids, the drunk and the angry.

Här sitter jag i min ensamhet.. Haha, vi har slutat för nu nästan 1h sen och jag sitter fortfarande i skolan, och inte förrän om 60-90min kommer jag åka härifrån, kuligt! Typ nu, vid halv 3, slutar mamma jobbet och då ska hon hämta Tilde och packningen och åka förbi stugan en sväng för att föra något till pappa, och först sen börjar de åka mot Kalix för att hämta mig, kuligt!

Dessutom har jag bara 22% batteri kvar på datorn, och jag hittar inte något uttag, haha, inte för att jag har gått runt och letat!;) Men jag ska gå till gallerian sen nån gång och glo. Nog för att jag är där typ varje dag när vi väntar på bussen så det finns inget nytt att kolla på heller!

Så här roligt har jag och så här tomt är det här i skolan (iaf i denna korridor) och helt tyst!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar