måndag 12 september 2011

She ain’t a model, but camera’s flashing.

Öppnade sidan för detta inlägg för lite mer än 3h sen, när vi just hade slutat skolan och vi satt och väntade på att pappa, som var i Kalix och jobbade, skulle hämta oss. Men just när jag skulle börja skriva så ringde han och sa att vi skulle gå ut.

När vi kom hem så hoppade vi i bilen igen och for till Ica och handlade, bla. till imorgon då Ville fyller 18 år och släkten kommer. Direkt när vi kom hem så började jag plugga till ett engelska prov vi ska ha på onsdag. Alltså ärligt talat så fattar jag inte så mycket av vad för prov vi ska ha, utan bara ungefär vad vi ska plugga på. Jag har just pluggat in en massa ord och nu vart jag tvungen att ta en paus för hjärnan säger emot (så fort jag slipper plugga på alla jäkla ministrar så får jag detta att plugga på ist;s)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar