söndag 25 september 2011

It's easy to believe someone, when it's exactly what you want to hear.

Nu vart man hemma igen efter en helg i Luleå!:)

Idag har jag och Tilde varit ute på en promenad med Vilmar. Vi stannade även till vid en lekpark och gungade Vilmar lite i gungorna, vilket han älskar!;)<3 En annan sak han älskar är tv-spel!! Han kan sitta och kolla när någon spelar det i år och dar, haha:D Om han ingen spelar, när han vill att någon ska spela, så blir han grinig och vill att någon ska komma med honom till rummet där spelet är.

Vid halv 4 tiden ungefär så for jag, mamma och Tilde hem. Mommo stannar en natt till eftersom Markus och Christin kom hem nån gång på kvällen och någon var ju tvungen att vara med killarna;)

Nu taggar jag skola imorgon, nat! Ska lägga mig och läsa, var ett bra tag jag läste:) Och här bjuder jag på en blandning av helgens bilder på Vilmar och Leo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar