fredag 16 september 2011

We’re all afraid. Some of us find ways to hide the hear, and some of us don’t.

Hej igen! Här blir det bra uppdatering:) Har suttit och mumsat på lite godis för en stund sedan, var typ längesen jag köpte godis faktiskt! Var tvungen och byta om till myskläder (tjocktröja, pyjamasbyxor och tjockstrumpor) för ett tag sedan för jag frös så mycket, vi har så sjukt kallt i huset!! Fattar faktiskt inte varför jag inte bytt om tidigare, en av de skönaste grejerna är att byta om till myskläder när man kommer hem från skolan!

Nu har jag även lagt mig under täcket med alla dessa kläder på mig så att jag inte ska frysa nåmer. Ska mysa ännu mer och kolla på någon serie nu, måste bara kunna bestämma mig för vilken, har så många så jag får beslutsångest!!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar