fredag 9 september 2011

One day when the sky is falling I’ll be standing right next to you, right next to you.

Sophie gnäller hela tiden att jag ska blogga, så måste väl göra min största stalker glad!;)

Idag har vi haft psykologi, matte och må-bra-dag i skolan. Mellan 12-15 spenderade vi våran tid på Änglagården i Kalix (det är vid kyrkan) och gjorde en massa olika saker. Men jaa det var nog inte så många som mådde bra för vi hade 1h och 20min längre skoldag än vanligt;)

Varit sjukt weird och komma hem klockan 5 på en fredagkväll, men det går bra eftersom det är helg! Jag och Sophie har varit på ica och handlat tidigare, ätit ugnspizza här hos oss och kollat på vampire diaries. Nu har även Ville och hans gäng kommit hit så vi hänger med dom och dunkar musik. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva så jag bjuder på lite bilder som jag och Sophie tog på bussen hem. Bilderna är lånade från min stalker och fästmö Sophies blogg som hon har startat idag här får Sophie en FET LÄNK från mig ------>  http://soophiies.blogspot.com








1 kommentar: