lördag 17 september 2011

Go on and try to tear med down, I will be rising from the ground, like a skyscraper.

Det har blivit ganska många bild-inlägg nu. Speciellt med kläder! Men hittade på HM att man kan få göra egna outfits där och så klart fastnade jag;)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tidigare på dan så har jag ju som sagt målat garderoberna i gästrummet oså har jag målat ytterdörren. Nu ska jag faktiskt kolla på någon film tror jag, det var länge sen. Har den senaste tiden bara kollat på serier, inga filmer.. Hörs väl imorgon tror jag, ciao<3

Det här ser man inte varje dag här hemma, gullisar!;)<3
Vanligtvis gillar Alma (gråa katten) inte Nisse (flera färger katten, haha). Så fort hon ser honom så blir hon typ arg. Hon var väl för trött nu för att bry sig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar