tisdag 27 september 2011

Smile like you mean it.

Tjenare! Idag har varit en kort och snabb dag! Första timmen hade vi engelska, sedan hade vi idrott där vi gjorde olika orienteringsuppgifter på skolområdet och sist hade vi psykologi. Slutade redan klockan 1 och då kunde jag och Sophie, för andra dagen i rad, hoppa i bilen direkt, istället för att vänta på bussen i nästan 2h, och åka hem. For förbi stugan och kollade hur mycket vatten det var där och förbi Elgiganten och bytte stativ, så nu funkar det prima!

Nu ska jag ta en tidig kväll och försöka somna redan nu! Inte för att det kommer gå, jag försöker varje kväll i princip men det går aldrig, det slutar med att jag fastnar vid mobilen, datorn, någon serie, eller att jag bara inte kan somna.. Godnatt<3

Duktig som jag är så får ni bilder från idag, kors i taket!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar