fredag 23 september 2011

Most girls haven't realised that in order to get their prince charming in life, that first they must become the princess.

HEJ! Vid halv 4 tiden var mamma och Tilde äntligen i Kalix och plockade upp mig. Ett tag efteråt hamnade vi i Luleå och träffade pluttegullarna! :D<3<3 Min morbror Markus och hans sambo/flickvän elr nå sånt har idag åkt till Stockholm och ska vara där i några dagar, det är därför vi är i Luleå just nu. Det är jag, mamma, mommo och Tilde som är barnvakt till Vilmar och Leo:))

Jag har gjort tacos till alla oss idag också, fick lite hjälp av mamma. För ett tag sedan så kollade jag och Tilde på filmen Crossroads med Britney Spears. Det var typ nostalgi, har sett den flera gånger, men det var länge sen! Nu ska jag spela lite osånt och sen sova.

Sötare finns inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar