torsdag 22 september 2011

The only thing I want from you is for you to stay away.

Tjänare! Nu är det i princip bara fredag kvar och då far jag till Luleå, yeehoo!:D Slutade nyss finskan där jag gjorde provet, vilket var super duper lätt och fick typ full pott, awesome! Har tidigare haft media, där jag jobbade med mitt personporträtt om Fanny på photoshop, börjar fatta lite nu iaf, men inte är det mycket;) Har även haft svenska/engelska där jag i princip bara behövde chilla eftersom jag hade gjort klart allting.

Idag har jag känt mig riktigt duktig ju! På bussen så gjorde jag hela samhällskunskapsläxan, som var ganska lätt när Sophie förklarade den till mig. Jag fortsatte också på psykologiläxan som jag nästan är klar med. Oså har jag pluggat till finska provet och plockat fram en massa bilder på mig när jag var liten till medialektionen! Nu måste jag bara vänta på bussen som går halv 3, gosh!

HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar