måndag 19 september 2011

Let me introduce you to my party people.

Tjenare! Måndag igen då. Helgerna går alldeles för fort, vill ha längre ledighet! Nåja, denna vecka har jag ju iaf något och verkligen se fram emot:)))))))

Idag har skoldagen gått hyfsat snabbt trots att vi har haft de 3 ämnen som jag verkligen inte gillar; matte, historia och samhällskunskap. Bussjäkeln var 15 minuter försenad idag också, elr hur det nu var.. Fick iaf stå och vänta hur länge som helst på att den skulle komma och sen var vi ju också tvungna och sitta i bussen och vänta medan dom lassade av bussen elr något sådant.

När jag kom hem så jobbade jag lite matematik. Var just nere och åt och snart ska jag med pappa och handla. Ska även förbi elgiganten och kolla på stativen har kommit. Vi har bokat ett så att de inte ska ta slut igen och det var meningen att elgiganten skulle ringa mig där vid fredag nån gång förra veckan för att säga att vi kunde hämta stativet, men dom har inte ringt! När jag kommer hem så måste jag göra lite mer tal i matteboken och sen ska jag bara chilla. Elr göra någon annan läxa, hehe.. HEJDÅ.


haha här skulle man ju kunna tro att min stalker Sophie har varit i farten och skickat en massa mejl till mig, men så vart det icke..;) Igår kväll märkte jag att jag helt plötsligt hade över 50 olästa mejl, men när jag gick in och kollade vad det vart så var det ju bara från tumblr att en massa folk har börjat följa mig, rebloggat bilder och gillat bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar