onsdag 14 september 2011

It’s gonna hurt when it heals too.

Sophie tvingar mig att blogga. Så jag antar att jag måste göra det dårå......

Det regnar idag, vilket det har gjort hela veckan, och det ska tydligen göra det ändå till fredag, fun! Vi har bara haft en lektion hittills och det är finska. På tal om finska så är det inte säkert att vi får han kvar det som språkval eftersom man måste vara minst 5st i en grupp och vi är 4. Men jag och 2 andra i våran grupp har släkt som är finsk så då har vi rätten att läsa det ändå, som modersmål. Så imorgon får vi veta hur det blir och om vi inte får behålla det så har vi sovmorgon på onsdag till 9.50 och slutar på torsdagar redan 11.10, amazing. Dock har vi då finska som modersmål på måndag och slutar 15-15.30, men det gör inget eftersom vi har sovmorgon och kort dag, det gör det okej;)

Nu börjar Sophie bli otålig. Hon är redo på min blogg och väntar på att jag ska publicera och snart börjar vi dessutom historian, så hejdå<3

Här har ni Sophie:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar