onsdag 21 september 2011

If you pay attention to the words of a girl's favorite songs, you'll find out everything she's too afraid to say.

Heeej! Sitter hemma i mitt rum just nu och är astrött. Slutade skolan 15.20 och kom hem först 17.00 så har varit en lång dag... Inte nog med det så känns det som att vi har tusen läxor och några fattar jag inte ens. Kom även på, just när jag skulle börja med samhällskunskapsläxan som jag inte fattar, att jag har glömt pappret om det i skåpet i skolan, great!

Jag skulle verkligen inte tacka nej till helg nu. Gissa om jag bara vill hoppa i bilen och åka till Luleå nu direkt och få träffa mina favoritpersoner. Men det går tyvärr inte... Vet att detta blev ett roligt inlägg nu, men det får ni ta elr så får ni dra. haha jag rimmade (superbra humör såhär när man är väldigt trött!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar