onsdag 28 september 2011

There’s always gonna be another mountain.

Heeej! Idag har vi haft en lång skoldag. Slutade nån gång mellan 3-halv 4. Men det har faktiskt inte känts så jobbigt som det brukar, ovanligt. På bussen kollade jag och Sophie på de två senaste avsnitten av How I met your mother. Älskar att den serien har börjat igen, så jäkla bra och rolig!

 Efter skolan har jag inte gjort så mycket. Sitter just nu på min säng och kollar på 90210. Har börjat om helt från början på det nyligen och har redan kollat typ halva säsong 1! 

Bara för att jag inte har några bilder så lånar jag några av Sophie. Hoppas det går bra!! Som tack för det får du en fet länk!!;) Haha och kolla på första bilden vilken vacker blogg Sophie är på på hennes dator!:D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar