söndag 29 maj 2011

We’ll pay them with love tonight.

Hejhå! Ihelg har jag firat morsdag två gånger, en gång igår och en gång idag. Igår var det ju med släkt från pappas sida och idag med släkt från mammas. Vid ungefär 3-tiden for vi hem till mommo och moffa, dit kom även en av mina morbröder. Först åt vi super duper god mat a'la mommo, hehe, och sedan åt vi tårta.

Har ju en hyfsat chill skolvecka och se fram emot. Har bara skola måndag, tisdag och halva onsdag och sedan är vi lediga, ända från torsdag till måndag, super chill!:) Och efter det är det inte många skoldagar kvar tills vi får sommarlov, suveränt!:) Nu ska jag läsa lite. Hade först tänkt kolla på oth, men måste läsa min bok eftersom den är lånad så har inte all tid på mig att läsa ut den;) HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar