tisdag 17 maj 2011

I don't need any part-time people in my life. You're either with me or you're not, you can't just come & go as you please.

Hejjjsan! Idag har det varit ganska chill. Hehe, på syslöjden så stickar jag ju en halsduk. Men jag hade 156 maskor, så kan ni förstå hur länge det tog och bara sticka en rad. Jaa, men då så bestämde jag mig för att dra bort allt, haha och det tog ju ett tag. Jag hade gjort 14 rader, med 156 maskor då på varje rad. Men nu har jag börjat om och har bara 50 maskor, haha :D

Nån gång efter att mamma slutat så for vi bara lite hastigt och lustigt hem till mommo och moffa och åt, hehe, inget speciellt, utan bara något enkelt;) Imorgon har vi prov i no, men som tur är så har man redan godkänt, provet behöver man bara göra om man vill satsa på vg, mvg. Ska försöka göra det, men kommer då verkligen inte gå bra. No är det värsta och svåraste ämnet ska ni veta!!;s

Nu hade jag tänkt kolla på tv, HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar