tisdag 31 maj 2011

I can't go a minute without your love.

Ojoj, tredje gången idag, vad duktig jag är!!;)

Slutade skolan typ före halv 1 idag, chill. Gick in till finskan, gjorde provet på 5-10 minuter och sen slutade jag. Passade på och göra ett besök hos mommo och moffa. Chillade där det tag innan jag for hem. Har fått hem ännu mer klänningar idag som mamma har beställt till mig. Men har inte orkat testa dem idag, så det får bli imorgon.

Snart är det dax för dh och sen måste jag läsa Vampire Diaries boken. Blir mega chill skoldag imon också. Har matte, svenska och engelska (tror jag) och har inget att göra typ på alla 3 lektioner! Tagga långhelg. Dessutom äre klart nu att jag och mamma drar till Luleå på torsdag och stannar över natten:)) Nånå, nu ska jag ... göra något. HEJDÅ.

    <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar