fredag 13 maj 2011

I need you to need me back.

Alltså what's up with blogger!!? Igår och idag har jag inte kunnat gå in på blogger. Elr igår kväll så kunde jag gå in och då skrev jag ett mega långt inlägg typ, och jag såg att det publicerades, för jag brukar alltid gå och kolla så att dem verkligen gjort det, men nu helt plötsligt är det borta!!

Ajjaa, what ever, long story short, igår så var jag med Soppi. Det var härligt väder så vi stekte i solen, punkt. Idag har jag också varit med henne. Efter skolan drog vi till Rajalla och shoppade lite. Jag köpte 2 ringar och ett par solglajjor! Efter det köpte vi glass och satte oss i solen.

Just nu är jag hemma och det är även en massa andra människor. Vi har film maraton, Sagan om ringen. Vi ska kolla på alla 3 filmer, alla är minst 3 timmar långa, så det kommer ta minst 10 timmar... Det komiska är att dessa filmer verkligen inte är sådant som jag brukar kolla på, haha:D HEJDÅ.


Jag och Sophie igår!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar