måndag 30 maj 2011

Just stop for a minute and smile.

Tjänare! Har lidit av huvudvärk en stor del av dagen idag, men what ever. Efter skolan så stannade jag på Aspen och spelade lite bollspel. Efter det så for jag till Ikea med mamma och mommo. Just nu ligger jag i mitt rum och chillar. Har pluggat lite till finska provet som vi har imon, men är bara sick less på skolan. Trots att vi bara har ca. 7 skoldagar kvar, lite mer eller mindre, så har vi iaf 2 prov kvar! Visst det ena behöver man inte göra, det är bara om man vill försöka satsa på vg elr mvg, men det vill jag ju såklart!

Skulle vilja ta en pn, men det är onödigt och göra det nu, för då kommer jag bara sova länge och sen vakna vid en konstig tid. Ska väl typ kolla på oth, har kollat på nästan en hel säsong på bara några dagar, besatt.. HEJDÅ.

Så här lagom innan sommarlovet så bjuder jag på en härlig sommarbild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar