lördag 7 maj 2011

MIRROR OH MIRROR ON THE WALL, WHO'S THE BADEST OF THEM ALL.

HEJ! Jag är i stugan just nu med bl.a. den där galna tjejen som jag känner, tror hon heter Tilde eller något!;) Igår så kom vi hit nån gång efter 4. Lite senare mot kvällen så gick jag, Tilde och Ville ut på isen, där vart man kan gå iaf, alltså just vid land typ, längre ut är det vatten:) Vi har fotograferat en massa ska ni veta. Det är ingen idé att jag lägger ut bilderna nu, för det går ändå inte när internet är så segt;)

Senare idag så ska vi in till stan. Vet inte vad vi ska göra där, men Tilde ska hänga med oss ändå till kvällen nån gång, tyvärr!;) hhehehe skojjar!:)) Och tyvärr blev det inge Luleå idag, som det egt skulle bli, eftersom det var sjukt där! Så jag får inte träffa mina påjkar!!!:'(

Men jååå, det var allt, TJINGELING!


Här får ni iaf en bild från igår på mig och Tiiituu!:))<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar