onsdag 4 maj 2011

Some people want diamond rings, some just want everything. But everything means nothing, if I ain’t got you baby.

Tjabba! Idag har det varit en ganska chill skoldag. Först hade vi matte där man jobbade lite och sen svenska där man inte gjorde något eftersom det inte går än. Efter det skulle vi ha haft engelska, men vi fick skippa den eftersom vi var tvungna och äta. Sedan gick vi tjejer i klassen till Aspen där det var aktiviteter, som Ville, Malin och Jesper J höll i. Vi spelade fotboll, basket och innebandy. Sedan slutade vi, 1 timme tidigare än normalt.

Efter skolan så gick jag i duschen direkt när jag kom hem. Sedan har jag ätit och jobbat en massa matte, 49 tal ungefär, galet! Vi har nationella i matte imon, därför jag jobbade en massa.. Har sedan kollat på lite tv och sådant, har inte hunnit med så mycket annat. Har inte ens hunnit kolla på det nyaste avsnittet av oth, skandal! Nåja, men nu ska jag läsa och sen sova. Godnatt!<3


Dom här sötnosarna får jag träffa på lördag!:D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar