söndag 1 maj 2011

Everyday you wait is another day you won't get back.

Hellooo. Idag har jag åkt motorcykel i flera timmar med pappa. Först åkte vi till Kemi vid 10-10.30 tiden och där åkte vi runt. Varje år så är det i Kemi och Torneå (Finland) ett långt tåg med motorcyklar och fräna bilar, bl.a. för att fira 1 maj, det var alltså det tåget vi var med i. När vi var klara i Kemi så åkte vi vidare till Torneå och gjorde samma sak. Vi kom hem just för 2 och gissa om jag hade ont i rumpan och benen efter att ha suttit på motorcykeln så länge!

Resten av dagen så har det ploppat, haha, fram en massa människor från klassen som har hämtat sina klasströjor. Det är ju jag som har haft ansvaret för dem. Imorgon har jag sovmorgon, härligt. Men nu vettni ska jag läsa lite och sen sova. Godnatt!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar