onsdag 25 maj 2011

Sometimes I read you, other times I am like where are you on this page.

Hej alla kära bloggläsare (speciellt min största stalker, Miss Stalker, som vill att jag ska blogga!!). 

Just nu sitter jag i skolan och vi har svenska. Men det är super duper chill för jag har inget att göra:)) Innan har vi haft matte och det var också chill. Efter detta har vi engelska, och det är också chill. Sen är det so, och det är också chill, tror jag, vi skulle nog kolla på film. Sist äre no, det är inte chill, tror jag. 

ööööö, månne om Miss. Stalker nöjer sig med skolsnack.... Öööö, idag ska jag till Grankullenskolan och spela något, vet inte än med vem, antingen med Soppi eller mamma. På tal om mamma, hon har tydligen beställt ännu mer klänningar till mig, haha :D DETTA RÄCKER, HEJDÅ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar