torsdag 12 maj 2011

I would never cheat on my friends.

Omg, har inte kunnat blogga på nästan hela dagen!! Min största stalker Soppi har typ fått panik ju, haha:D Nej men det har varit någe problem, så har inte kunnat komma in hit...

Vädret idag har varit underbart. I skolan så var vi ute och stekte före hkk:n började. Det var såå jäkla hett där alltså, helt skyddat från vind o allt! Efter skolan drog jag och Soppi till stranden och stekte. Vi hade även med oss en basketboll så vi spelade lite på The river court, hehe vadå oth fans!;) Vi hade även varit på jour livs och köpt lite gott, så satt där och mänkkade lite på en bänk, oså gungade vi, det kan jag ju inte glömma och skriva!:))

Sedan började vi känna att det var lite kallt eftersom det blåste, så då drog vi hem till Soppi. Där stekte vi lite mer, har tagit sammanlagt 666 bilder, haha, helt cray cray, (crazy för er som inte fattade det, gosh!). Vi har även spelat lite brännboll med hennes systrar, hehe. Sedan var klockan helt plötsligt mycket och jag drog hem. Vi har alltså hängt med varann i fleera timmar idag, niice!:))

Nu blev detta inlägg lite långt, men det kommer Miss. Stalker, aka, Soppi, gilla!:D Bilderna vi har tagit får ni någon annan gång, det är så många. Dessutom kommer jag då verkligen inte lägga ut alla, eftersom jaa,  det är så många!!:D Nog för att när jag satt och rensade så hade jag kvar ungefär 100-200 bilder, haha :D HEJDÅ.


2 bilder kan ni iaf få redan nu från idag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar