tisdag 10 maj 2011

Hate is safer than love.

Min converse-samling! :))

Tjänare! Jaa, som ni ser ovan så har jag 6 par converse, och mer vill jag ha, haha:) Jag har dem i ordning, alltså de jag köpte först är längst till höger och de jag köpte senast är längst till vänster (tror jag, är liiite osäker på något par). De vita längst till vänster köpte jag för bara några dagar sedan. De gröna skosnörena köpte jag förra veckan på fredag, när jag, Ville, Ina och Jeppe var på Stadium:)) Lite udda med gröna, men det fanns för många alternativ så jag bara tog någon färg. Dessutom kostar det bara 19 kronor, så ska köpa någon annan färg också någon dag:)

Nog om skor och snören!;) Kom hem från skolan för nästan 1h sen snart:) Behövde inte ha elevens val/bild eftersom jag jobbar hemma istället, så jag slutade tidigare, goodi!:P Klockan 6 ska jag med mamma och moffa och kolla på någon teater som mommo är med i, haha, det blir spännande, typ ;) Men nu ska jag kolla på gg, elr oth, elr oc, elr vd, haha, har många alternativ:) HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar