lördag 7 maj 2011

I hate that I love you so.

Tjänare! Som jag skrev sist så skulle vi åka in till stan, och det gjorde vi. Först så åkte vi bara runt överalt och sedan hamnade vi i Kukkola helt plötsligt.. Fotograferade lite där. Har fotograferat ganska mycket nu dom 2 senaste dagarna, men det är bra!:) Vid 4-5 tiden for Tilde hem.

Sen ett tag efter det så for jag och Ville & mötte Ina & Jeppe. Vi cyklade till max eftersom Ville & Jeppe ville äta, jag tog själv bara en lyxshake. Efter det for vi till stadium där jag köpte skosnören, haha, vi var även på ikea ett tag och hängde och sedan så cyklade vi hem till Ina där vi var ett tag.

Vid typ 10 tiden tror jag, elr nå sånt, så for vi ut med cyklarna. Först cyklade vi runt överallt i Marielund, sedan i Närsta och sedan genom "stan" hem. När jag kom hem så var mina ben iskalla, jag hade ont i båda öronen och jag behövde gå på toa, haha:) Nu har jag lagt mig under täcket med långbyxor på mig och tjockstrumpor. Gjorde det för ett tag sedan och mina ben är ännu iskalla;s Men nu ska jag kolla på något program, ciao<3


Bild från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar