söndag 15 maj 2011

Once you said it, you can't take it back.

Heeej. Inatt har jag sovit i ca. 10 timmar, det behövdes verkligen! Har varit vaken i typ 42 timmar, -  max 4 timmars sömn, fast då hade jag vaknat några gånger, så det var verkligen skönt och sova så länge. På förmiddagen förde jag och mamma Ville till nånstans där vid Kalix eftersom han skulle döma dära.

Efter det for jag, mamma och mommo till Rajalla. Där köpte vi faktiskt en klänning till mig som jag, kanske, ska ha på skolavslutningen. Vi har beställt några klänningar också som kommer när som helst, så ifall jag hittar någon bättre lämnar jag tillbaka denna klänning, annars sparar jag den. Köpte också en vit kavaj och skor till avslutningen.

Just nu kollar jag på Hockey, Sverige - Finland, och Sverige leder med 1-0, goodi! Imorgon har jag även sovmorgon, det är skönt det. På tal om skönt, om 1 månad och 2 dagar får vi sommarlov, hääärligt! HEJDÅ.


Hehe, en bild på mig, Sandra och Sophie i augusti 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar