fredag 27 maj 2011

Act like you're wearing an invisible crown.

Hej o hå! Igår följde jag faktiskt med m&p till stugan och var över natten. Imorse så drog jag till skolan härifrån alltså. Det var typ ingen skillnad ändå, behövde inte stiga upp tidigare än vanligt:)) I skolan hade vi första timmen någon promenad där man skulle gå från stranden till Cape East och tillbaka. Gick först i en stor klunga men sedan vart det bara jag och Ina:) Efter det hade vi so där vi bara skrev en film-recension, chill, och sen slutade vi:)

Stannade i skolan typ 1h till efter att jag slutat. Men det var för att vi var tvungna att vänta på Ida som skulle ta våran närvaro till svenskan, så vi slapp gå på den sen senare. Då tvingade Ina mig att äta lite i skolan, trots att jag skulle iväg med mamma sen och äta på hennes lunch, hehe:) Men åt inte så mycket, så det vart chill.

Just nu är jag i stugan. Hade tänkt basta, men får se om jag orkar det, tror att jag bara tar en dusch istället. Efter det ska jag kolla på oth! :) Det var det, HEJDÅ!

Bjuder på lite bilder på mig, från 2009 och 2010!:))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar