måndag 9 maj 2011

It’s not so easy getting back in the ring, especially not with the one who knocked you out in the first place.

Hej igen! Det var länge sen sist;) Skriver detta inlägg mest för att jag har lite bilder och lägga in som jag inte lagt in än. Stannade ju som sagt på aspen efter skolan idag. Vi spelade basket och för en gångs skull så var det andra där och inte bara jag, haha :D Vi var nog minst 10 stycken, inklusive ledarna:))

Innan det så stannade jag på Aspen på idrotten medan alla andra drog till Gränsvallen. Jag ska vara på aspen varje idrottslektion och göra några knäövningar enligt min lärare. Kanske inte världens roligaste, när jag kan göra annat med alla andra, men det är väl bra för knäet:)) Menmen, åh juste, dessutom så har vi nationella i matte igen på onsdag. Lycka till Josse säger jag bara! Nåjåå, nu ska ni få se lite vackra mobilbilder!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar