söndag 4 mars 2012

When there’s a car in the middle of the mall and all you can think of is ”How the heck did it get in here?"

Party's over. 

Nu är jag, Ida och Sophie nerbäddade, haha. Jag är sååå snäll och låter dom sova i min säng medan jag ligger på en madrass helt mobbad, hehehe. Tidigare idag så har vi gjort en tårta, elr hahahaha Ida har gjort och jag & Sophie har ätit! :D Nej men vi har faktiskt hjälp och dekorera tårtan!! Vi har beställt pizza också. Oså har vi såklart fikat. Sen så tänkte vi kolla på film men vi hittade ingen vi kunde kolla så det blev inte av. Haha oså har vi legat i min säng och varit mätta. haha ett tag låg vi 4 i sängen eftersom även Ina kom. Sen så har vi spelat texas hold'em och gissa vem som var bäst?;D (ps. jag).. 

Här får ni lite bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar