onsdag 28 mars 2012

When the teacher erases the board, but sloppily leaves a mark or two, I go a little insane on the inside.

Jag har träningsvärk i min arm, jepp, bara i den ena. Herra jestanes vad jag har börjat läsa, och jag har Lauren Conrad att tacka för det, Love till hennes böcker. Jag är ledig imorgon, känns otroligt skönt att jag får sova ut på morgonen. De senaste morgnarna jag vaknat av väckarklockan har jag blivit arg, så trött känner jag mig då. Skolan idag har varit lång, för en gångs skull. Slutade 20 över 3 och var inte hemma förrän vid halv 5 - 5 tiden.

Så här såg det ut idag när några killar från klassen kollade på, hör och häpna, keeping up with the Kardashians, hahaha. Stackars Ida fick inte tillbaka hennes dator! När man väl lånat ut den till Viktor så ångrar man sig direkt och får inte tillbaka den på ett tag, trust me! :)

2 kommentarer:

  1. Stackars mig..../Ida argg argg pirates!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha jaa :D

      ps. inte för att jag riktigt fattar et där argg argg pirates! ;)

      Radera