torsdag 22 mars 2012

Hate Mondays. Annoy Tuesday. Ignore Wednesday. Smile Thursday. Love Friday. Enjoy Saturday. Damn Sunday.

Härligt med helg! Härligt med långhelg! Härligt att vara sjuk! (okej, den sista kanske inte stämmer, hehehe). Den här skolveckan har minst sagt varit chill. Måndag var ju som vanligt till halv 2, men på tisdag slutade vi 11, på onsdag slutade vi 11, idag hade vi sovmorgon och imorgon är vi lediga.

Snart ska jag och Sophie bege oss till stugan. Tvekade först ifall vi verkligen ska göra det nu när jag blivit så förkyld, men Sophie sa suck it up, så jag får väl helt enkelt göra det, haha. Men då får Sophie skylla sig själv om hon snart också är förkyld, jag har varnat henne!

Vilmar förra helgen<3

2 kommentarer:

  1. jääävlar, är en riktig stalker, 1minn efter att detta publicerades så är jag här!! ojoj nu blev de två

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha jaa vilken stalker du är!! Jag blir ju rädd........

      Radera