fredag 23 mars 2012

Pressing the elevator button a million times, thinking it will make it come faster.

Jag har alltså spenderat den senaste natten i stugan med Sophie. Vi har bara myst på där; ätit tacos, kollat på film och spelat spel. Vi har även haft med oss Nisse till stugan. Och vi vaknade typ vid 3 tiden på natten av att Nisse klättrade på väggarna inne i rummet vi sov i (vi har typ stockar som väggar i stugan, så det är lätt och roligt för honom att klättra, haha). Vi har även haft otroligt varmt där, har typ varit på väg och stekas ihjäl.

Nu är jag hemma, men ska till stugan imon igen eftersom min broder inte låter mig vara hemma då. Herra jestanes! Nå men nu ska jag läsa ut min bok som jag håller på att läsa eftersom jag måste ge den till Sandra så fort som möjligt som ska låna den, (pratar nu om den första boken, L.A. candy, som är den första boken i Lauren Conrads serie som innehåller 3 böcker). Ifall ni undrade, fast det gjorde ni ju egentligen inte.

6 kommentarer: