söndag 18 mars 2012

Not having to set an alarm for the next day is one of the best feelings in the world.

Nu är det tomt hus här igen, så känns det iaf. Idag har jag vaknat tidigt, för tidigt. Men jag fick som tur var ligga kvar i sängen till 9 tiden ungefär, så det var inte så farligt ändå. Det känns som att jag har spelat för mycket wii de två senaste dagarna, men vad ska man göra när man har en galen Vilmar i huset!? hehe. Jag och Tilde har varit ute på en promenad med Vilmar i vagnen, super mysigt och härligt. Tog en hyfsat lång bit, skulle gå längre, men det blev så kallt så vi vände tillbaka. Helgen har varit underbar och jag saknar redan mina älsklingar (trots att det är lite skönt med lugn och ro igen, hehe)...

Lite bilder från helgen:



Både Vilmar och Leo var otroligt fascinerade av Alma och Nisse (katterna), mest Alma då eftersom Nisse gömde sig hela tiden. 





Ibland så blev Alma less när Vilmar och Leo förföljde henne hela tiden, så då gick hon till exempel upp dit Vilmar och Leo inte kunde komma, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar