tisdag 27 mars 2012

Taking a well deserved break after writing the title of your assignment.

Håller faktiskt med min fader som tycker att vi haft otroligt "chilliga" skoldagar på sistone. Idag slutade vi också klockan 11. Hade första timmen ett snabbt engelska "prov" sen matte eftersom våran engelska lärare var borta. Men nu har jag och Sophie varit så duktiga att vi redan är klar med veckans planering. Andra och sista lektionen var bad men kunde inte vara med så jag var på en promenad istället. Missade klädsim, damn! Efter det så gick vi tillbaka till skolan och hämtade våra kakoooor! (Om ni vill köpa kakor, kontakta mig!). Sen så åkte jag och Sandra hem med pappa.

Här hemma har jag varit otroligt duktig och gjort klart nästan alla historia frågor. Har bestämt nu att jag ska göra något skolarbete varje dag, annars blir det så mycket på en gång. Pusselipuss<3



1 kommentar:

  1. svar: om man söker på serien på IMDB så kan man rulla ner där står det "trivia" där står det massa rolig info!

    SvaraRadera