fredag 2 mars 2012

It doesn’t mean I’m over ‘cause you’re gone.

Kan börja inlägget med att säga att vi äntligen fått sportlov! 

Annars då? Vid det här laget borde ni veta att skoldagen var chill. Haha, det känns som att jag skriver det ofta!?! Ingen matte hade vi idag, så vi hade lite längre historia. Men vi fick fika på historian, oså träffade vi några människor från Sydafrika en snabbis. Samhällskunskapen började vi tidigare så slutade redan vid halv 1. Då gick vi in till stan med en hel klunga från klassen och vid halv 2 - 2 tiden var vi på restaurangen China. Där firade vi att vi fått lov och åt god mat.

För en liten stund sedan lämnade Sophie mig. Hon kom hit tidigare ikväll oså har vi kollat på en film. Imorgon kommer Ida till Happis, yeeey :)) Då ska hon och Sophie spendera natten hos mig, vi ska typ fira mig, eftersom det inte gick då när jag egentligen fyllde år. Hörs imorgon<3

3 bilder från idag:


Linnéa hade bakat jättegoda cupcakes till klassen!


Oså en random bild från bussen på busstation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar