måndag 5 mars 2012

Welcome to the Rileys

Welcome to the Rileys är en film som jag och Sophie kollade på på fredag. Kristen Stewart är med i den och hon spelar en strippa som heter Mallory. Dough och Lois har förlorat sin dotter i en bilolycka och deras förhållande är lite svajigt för tillfället. Dough reser iväg och träffar då Mallory. Han flyttar in hos henne och betalar hyra varje dag, och hjälper henne att fixa lägenheten m.m.

Filmen var väl inte så där jättebra. Den var ganska tråkig faktiskt. Den var rolig typ vid ett tillfälle, men det är bara för att jag har så dålig humor.

Welcome to the Rileys får 1/5 hjärtan! (Jag är hyfsat snäll med mina hjärtan. Ett visst antal gånger har jag velat lägga ut mitt kryss, men jag är försiktig med den, lägger bara ut den om jag råkar komma till en film som är värdelös och jag faktiskt börjar spola igenom!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar