fredag 9 mars 2012

My bed is so much comfier in the morning than at night.

Igår blev det som jag trodde. Det kom folk till oss och vi kollade på en film och umgicks. Tre av tre sov över och vi kom i säng vid halv 3 - 3 tiden kanske. Idag har jag umgåtts med Sophie på eftermiddagen. Hon har varit hos mig och vi har bland annat spelat lite wii och kollat på en film. För ett tag sedan förde vi hem henne och nu myser jag i mitt rum med söta Nisse. 

Det är verkligen busväder ute alltså. Det snöar otroligt mycket och blåser otroligt mycket. Det var meningen att jag skulle åka till stugan idag, Ville och Malin skulle släppa av mig när dom skulle till Säivis, men eftersom det är så dåligt väder så sa mamma och pappa att vi skulle stanna hemma. Nå men nu ska jag nog kolla på en till film så, hejdå<3

Har suttit bredvid Sophie och spelat wordfeud idag. 
Det gick ganska bra ett tag!


1 kommentar: