fredag 16 mars 2012

I hate when I’m trying to watch something and someone keeps talking.

Helg! Härligt värre. Och imorgon kommer mina pojkar<3<3 Och kanske Tilde<3 haha! Alltså ni ska bara veta hur länge sen dom var hos oss, inte ens jag vet det, så det är länge sen. Det är jag som åker till dom i Luleå hela tiden! 

I skolan har vi haft samhällskunskap och sen matteprov. Jag blev klar med provet 5 minuter för sent för att hinna med bussen. Men nåja, om jag ska se det från den positiva sidan så hinner jag äta lunch nu iaf. Det är säkert äcklig mat, bara för att jävlas med mig. Hoppas nu att Sophie blir glad när jag bloggar. Sist jag bloggade var ju igår, det var ju inte så länge sen, men Sophie tycker att det var en evighet sen. Herra jestanes!

Åt en god sallad igår som jag gjorde själv i Icas salladsbar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar