lördag 17 mars 2012

I hate it when I’m singing a song and the artist gets the lyrics wrong.

Om ni har läst mina senaste inlägg så förstår ni nog säkert att Markus, Christin, Tilde, Vilmar och Leo har kommit till oss idag. Det är super mysigt och ha småkillarna här och busa/mysa med, och roligt och ha Tilde här också, okej, roligt och ha M och C här också, haha! 

Ja men som vanligt så har jag alltså busat och myst med Vilmar och Leo. Spelat lite wii med Ville och Tilde (är ett måste när Vilmar är med, han är galen i tv-spel, datorer och mobiler) haha. Har även sövt Vilmar för några timmar sen. Det är så mysigt, innan han somnar så ligger han där och pratar lite tyst. Förstår inte hans språk, men det är gulligt<3 Får lust att själv sova när jag ligger där! 

Inatt får jag inte sova i mitt eget rum. Alla har flyttats omkring. Mamma ska sova i mitt rum och jag, Ville och Tilde ska sova i stora rummet. Godnatt<3

Dagens middag; lövbiff med pommes frittes + sallad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar