fredag 16 mars 2012

Dear sneeze, if you’re gonna happen, happen. Don’t put a stupid look on my face and leave it at that. Sincerely, I look like an idiot.

haha jag och Sophie skulle kolla på film tillsammans ikväll, men det verkar som att båda har glömt det för det har inte hänt! =D Nåja, men jag har varit till mommo och moffa en sväng med mamma, där även Janne var. Vi for dit, snodde lite mat från dem, och åkte hem, ungefär ;) Ute så kan man se planeterna Venus och Jupiter tror jag det var. Dom ser ut som två stjärnor, bara det att dem lyser starkare än de andra och jaa alltså det är två starka bredvid varann. Kan dröja typ upp till minst 20 år innan man kan se det igen, så passa på och kolla upp mot himlen, haha. Nu ska jag ha ett litet nostalgi-moment och kolla på Eva och Adam. Godnatt<3

Imorgon får jag träffa dessa tre underbara människor <3 <3 <3


1 kommentar:

  1. justja... oopsi, och ser man fortfarande jupiter och venus? jisses va länge dom var där

    SvaraRadera