torsdag 8 mars 2012

God made coke, God made pepsi. God made me, oh so sexy. God made rivers, God made lakes. God made you, well ... We all make mistakes.

Nu är jag hemma från Luleå! Trots att jag älskar att vara där så är det skönt att vara hemma! Hoppade av bussen vid seskarö vägskäl och for till stugan en sväng med ett gäng för att grilla. Vi var sammanlagt 8 personer, och hade en fungerande skoter. Som tur var skulle vi inte så långt så Ville kunde föra och hämta alla. Sen hur grillningen gick är ju en annan sak. Elden samarbetade inte med oss, så till slut gav vi upp och for tillbaka till stugan och grillade korvarna inomhus i bakugnen. Fast när jag var inne på min andra eller tredje korv så tappade jag den på golvet, två gånger, så jag gav upp!

När vi skulle hem gick det ju inte heller först så bra. När vi backade så hamnade vi för långt åt sidan och fastnade. Då var det bara att gå ut och knuffa.

Just nu tar jag det lugnt hemma. Snart ska jag i duschen och sen senare, när Ville kommer hem från träningen, så kommer det förmodligen någon/några hit oså ska vi nog kolla på film. Är inte helt säker på hur det står till, men har för mig att det var så.

Söta Leo som sov i bilen på väg till busstation<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar