fredag 16 mars 2012

That moment when you say ”Just kidding”. But you are actually dead serious.

Hehe, skrev ju tidigare att om jag skulle bli klar med matteprovet 5 minuter tidigare så skulle jag hinna med bussen, men det var inte sant. Elr jo, om vi skulle lägga på 1 timme, hehe. Och haha när jag och Sophie skulle kliva av bussen i Happis så funkade inte stopp knappen och då gick vi ner så att busschauffören skulle se att vi vill kliva av, oså gjorde hon inte det och då åkte vi förbi Sophies hem hahaahahhaha :D Men då fick vi gå en liten bit oså hämtade Sophie sin kamera (fråga mig inte varför) sen gick vi till max och köpte en lyxshake, fast en annan smak nu, haha, och sen gick vi hem till henne igen och här är vi nu. 

ps. följ mig på picplz.com (eller picplz appen på android. Där lägger jag upp bilder INNAN jag lägger upp dom här. hehehhe!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar