måndag 10 januari 2011

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Idag har jag varit på stan en hel del. När mamma skulle tbx till jobbet efter hennes lunch så förde hon mig och Ville till Elgiganten. Sedan har vi varit på ica. Gick även till mammas jobb och satt där ett tag tills mommo och moffa kom och hämtade oss. Då for vi till Rajalla. Köpte en kofta och ett par skor, bilder kommer nån gång.

Lite senare så for vi och hämtade Sophie och sen vidare till jour livs där vi hyrde en film, I love you Philip Morris. Hon for hem för ett tag sedan och nu ska jag kolla på oth. Ciiiiao!

Haha, kolla vad jag har kvar;))
Helt oöppnad. När jag fick den så åt jag ju inte godis och sen har jag glömt att jag har den:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar