onsdag 5 januari 2011

Somebody tell me why I'm on my own, if there's a soulmate for everyone.

Idag blev jag väckt av mamma som ringde mig vid 11 tiden och sa att vi ska ut och äta på hennes lunch. Då for vi till Ikea. Köpte även sängkläder där. Efter det for jag och pappa till ica en sväng och handlade. Var där i nästan en timme, herra jestanes! Snart måste jag dammsuga, packa och städa lite smått. Jag är avundsjuk på Ville som är i Stockholm just nu med Malin och Jesper:( Jag vill också fara dit!! Dessutom ska dem kolla på bandy där, vilket jag också vill göra! åh. Life's a bitch, then you die.

När mamma slutar så drar vi till stugan och tar en tidig helg, eftersom hon är ledig imon. Dessutom kommer kanske Tilde till oss imon elr på fredag, hoppas det, vill ha en kamrat i stugan haha :D Nu måste jag börja fixa, tjingeling.

stugan, december - 08
Det ser typ tomt ut på verandan. Men då ska ni se en bild på hur det såg ut när vi köpte den och hur det ser ut nu!! Extreme makeover!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar